Wednesday 22 June 2011

Entri Kelapan : Candy/Dessert Table


assalamualaikum w.b.t

hari ni tengah ada mood nak menaip,so boleh update banyak sikit..okay aku tipu,ni bukan entry menaip tapi entry bergambar..ni part yang aku paling rasa teruja masa tengah cari gambar sebab cantikkkkk sangat!so korang pun sila rasa teruja macam aku jugak please?pretty please?haha terima kasih kepada pakcik google sebab provide banyak idea untuk aku nanti :) please be informed yang entry ni memang banyaaaaak gambar okay?sorry kalau aku buat korang jenuh scroll mouse..hehe bukan apa,sebagai rujukan untuk aku sendiri je :)i'm warning you,kalau malas nak scroll banyak-banyak,please go for the next entry je terus

macam-macam boleh letak..gumballs,marshmellow,candies,lollipop,cotton candy,cupcakes,macaroons,apam polkadot,cakes..pastu boleh hias sesuka hati..oh teruja!!!!boleh buat ikut tema jugak kan?




























































budak-budak mesti excited nak serbu kalau buat kan?ke aku je yang over-excited?haha okayy dah boleh pengsan..bye!


notakaki : sorry kalau ada gambar yang redundant

No comments:

Post a Comment